onsdag 27 maj 2009

Utveckling



Jag glömde ju den stora händelsen igår! Douglas gjorde sin första huvudfoting! Han är rätt ointresserad av att rita, måla, leka med lera eller annat pyssel så jag har inte tänkt att detta skulle hända på mycket länge. Men se, det gjorde det och den som var mest imponerad var storebror!

Jag har ju en scanner, så egentligen borde jag väl scanna och sen lägga upp bilder som denna men scannern står i källaren och se, då blev det inte längre så lätt. I källaren finns inget att sitta på. Inget bord. Och just nu är det alldeles för kallt där. Igår hittade jag också en stor död spindel på golvet. Alltså, källaren är inredd och egentligen mysig. Men vi har inte kommit så långt med någon slags möblering där nere. Det betyder, vi har inga möbler alls. Bara en massa leksaker och stora ytor, något som inte skall föraktas! Men såhär ser i alla fall vårt "hemmakontor" ut! Det finns lite att jobba på som ni ser!

Inga kommentarer: