torsdag 7 maj 2009

Fina fötter!

Förresten blev jag väldigt inspirerad av att gå och fixa mina fötter. Sara, min vän i Brooklyn gjorde det och ammade samtidigt. Då borde ju jag kunna fixa det utan bebis på tutten. Och det gjorde jag. Jag har varit på den salongen förut och nu hade de en ny tjej som var guds gåva till alla med behov av mer energi. Hon pratade inte, masserade mina ben och min nacke och gav mig en fantastisk pedikyr! Jag påpekade att jag tyckte att hon var lite för hårdhänt (och då gillar jag hårda nypor) då skrattade hon bara och sa det skall göra lite ont!

Titta bara! Jag har dock börjat få min knasiga solbränna på fötterna av mina ballerinaskor. Ser ut som om jag har en smutsrand.

1 kommentar:

Kina Paulsson sa...

Vilken underbar röd färg. Nu måste jag också fixa fötterna!