onsdag 27 maj 2009

En liten teaser!



Det verkar som om jag fått lite nya läsare. Det tackar jag för! Kul och hoppas ni gillar vad ni läser och hojtar till om det är så att jag verkar vara ute och cykla.

I morgon tänkte jag berätta om vad jag har gjort ikväll. Just nu orkar jag inte, jag är trött och så vill jag hinna läsa lite på min bok. Jag har snart läst ut den! Jag var på möte i Sidneys skola om klassindelning inför 1:an

De här fina blommorna, Pioner, växer utanför vårt garage. Tog massor med fina bilder på dem. Men ville inte tråka ut er för mycket med blombilder!

4 kommentarer:

anderssonanna sa...

Hej! Jag hamnade här när jag surfade runt bland massa bloggar, och fasnade för din så jag fortsatte att läsa! :)

Anna sa...

Hej! Vad kul! Och lite läskigt när jag upptäcker att folk som jag inte känner faktiskt läser min blogg. Fast mest kul förstås!! Tack för att du gillar det jag skriver. Kram

Nette sa...

Hej! Jag har precis varit i New York på semester och är helt såld. Därför surfade jag runt lite bland svenska New York-bloggar och så hittade jag till din blogg. Eller egentligen var det nog via Vicktorias blogg...minns inte riktigt. Hur som helst är det lite kul eftersom vi faktiskt har gått på Komvux i Västerås tillsammmans för 15 års sedan eller nåt.

Anna sa...

Hej Nette! Kul att du har hittat hit också då! Jag får inget ansikte framför mig men tror att jag känner igen ditt namn. Som sagt,det är länge sedan och jag hoppas att du förlåter mig! Så, vad gjorde ni när ni var här i NY då? Heta tips?
Ha det gott
Kram