torsdag 28 maj 2009

Ikea


Jag hann också med att åka till Ikea igår. Jag behövde lite inspiration till Sidneys rum. Det har varit fint och så, men det var något som inte stämde. Ingen bra känsla i rummet. Så, när jag kom hem så möblerade jag om, det blev jättefint om jag får säga det själv. Tror att Sidney också blev nöjd.

Det allra bästa med allt var att när Sidney hade granntjejen över igår så lekte de inne på hans rum där jag hade glömt en skurtrasa och rengöringsspray och när jag kom in där så var hans tjejkompis i full färd med att dammtorka precis allting där inne! Är det sånt som tjejer gör!!?? Startar det så himla tidigt? Sidney skulle aldrig ens få för sig att göra något liknande, möjligen spraya för att det är lite kul. Men aldrig torka efter sig! Dessutom satt han på sängen och berättade vart hon hade missat att torka.

Inga kommentarer: