tisdag 5 maj 2009

Bara en vanlig dag

Efter en anstormning av kommentarer om vad ni vill veta och se i form av bilder härifrån så bestämde jag mig för att inte bry mig om vad andra tycker.

Eller så läser ni, ingen tycker något och ingen bryr sig så vad skall jag skriva om för att känna att jag skriver om något som berör någon. Är det någon som förstår? Någon kommer ju inte svara ändå så jag gör som jag vill helt enkelt.

Idag satt jag hemma och dumsurfade hela förmiddagen tills det var dags att hämta Douglas på dagis. Så nu har jag gett mig själv datortider för såhär kan jag ju inte ha det. Slösa bort viktig tid med ingenting.

Så här ser hans dagis ut. Och om man bortser från att det är ett superkristet dagis och att Douglas pratar om "Baby Jesus" så är det helt okej!
När vi kom hem så hade redan hans playdate, Leda, dykt upp och stod och väntade på trappan. De lekte och hade kul hela eftermiddagen. Fast egentligen så väntade hon på Sidney som hon är galet kär i. Leda är lika gammal som Sidney men pratar som en medelålders dam. Om saker som man inte fattar att hon ens vet något om. Men de har kul ihop och verkar förstå varandra ändå. Och det är ju huvudsaken.

5 kommentarer:

Tingeling sa...

Jag tycker att du ska fortsätta precis som du gör redan nu. Skriv om vardagliga ting och dina reflektioner. Det är i alla fall vad jag vill läsa.

Idag jobbar jag på att va tacksam och jag ä tacksam över att få läsa din blogg!

Kram på lä

Anna sa...

Hej Tingeling,

Det var snällt! Tack då gör jag det. Btw, vem är du bakom ditt hemliga namn? Henrik Dorsin?

Kram

Tingeling sa...

Näe, ingen henrik här inte. Bara Enköpings turistbyrå... :-)

Anna sa...

Haha! Jaha, du har konverterat till dem nu! Det gick ju bra att skaffa konto alltså!
Ännu större kram nu när jag vet vem du är :-)

Anna sa...

och Leda är lika gammal som douglas och inget annat.