tisdag 31 mars 2009

Ingen nyans av brunt

I helgen kom Niklas cykel! Beställt på nätet för amexpoäng! Nästan gratis alltså.
Jätteskönt för mig som nu slipper skjutsa och hämta honom till och från tåget. Men säg den glädje som varar, särskilt när det gäller cyklar. Idag ringde han och sa att det var punka på däcken. Någon hade pajat dem! Tyvärr kunde jag inte inte hämta honom eftersom vår grannfamilj är sjuka och barnen just somnat! Det blir till att knata upp med cykeln för de backiga backarna.

Idag fick jag ett galet hjärnsläpp. Jag ville köpa nya kuddar till vår soffa för att pigga till den lite. Så jag fick för mig att den var brun (det är vår soffa i sverige nämligen) köpte jättefina bruna kuddar med lite gult och orange i. När jag kom hem fick jag se att våra soffor ju är svarta. Passar inte alls med dessa kuddar. Vad konstigt det blev.

Inga kommentarer: