onsdag 18 mars 2009

Joakim



Jag bara måste tjata lite.

Det är inte klok vad Thåström är bra!!! Han är ute på sverige turné och jag skulle vilja sitta på några extra tusenlappar och åka över och se och lyssna!!
Har lyssnat lite på turnématerialet här på morgonen (finns massor av material på you tube från Cirkus och Lund) och Sidney tycker att det är världelöst, han har samma musiksmak som pappa och är något av en finsmakare! Det skall vara kommersiellt och välrenommerat.

Douglas däremot var med på Thåströmkonstert redan i magen och tycker att det är jättebra! Höghus, Låghus, dårhus blev en favorit. Blev närmast förnärmad när Sidney inte tyckte att det var bra. Däremot kallar han Thåström för Thåstrumpa!!! Han ville genast att pappa skulle komma och lyssna också. Han är inte lika road... Så idag viger jag dagen till att lyssna på de skivor som fick följa med till usa och ha lite sverige längtan! (emellan skall jag ha playdate med finska Anna, vara barnvakt till Indiras barn och ta hand om min sjuka 6 åring!)

1 kommentar:

Filippa sa...

Gissa vem som såg honom spela i somras på zinken ;)