torsdag 26 mars 2009

1, 2, 3.......

Jag skulle ju för en tid sedan skriva om saker varje dag som jag var tacksam för.
Vad dåligt det gick då!
I dag kommer det inte gå alls för jag är galet pmsig och redo att kvasta till någon. Läste på igår och tydligen skall Omega 6 funka bra. Måste skaffa mig ett stort förråd av Omega 6.
Vad hände med omega 4 och 5 undrar jag bara?
Tills igår hade jag bara hört talas om omega 3. Jaja, jag är inte särskilt bevandrad bland vitaminer och andra tillskott. Är gammeldags och tror att om jag äter varierad kost och mycket grönsaker och frukt så ordnar allt sig ändå. Tydligen inte. Måste modernisera mig lite.

Mitt tema denna gång på pmsigheten är orättvisor. Jag håller på att explodera av ilska när jag tänker på olika orättvisor! Kan inte ens gå in på det men börja inte diskutera något orättvist med mig just nu för då går jag i taket!!!!

Nervös också. Inte bara för uppkörningen utan också för att jag skall upp i "court" nästa vecka om att jag har kört omkring utan körkort. Fick dock tips idag om att jag skall ta med mig Douglas för de har sympati för mammor. Nu får jag hoppas att han gråter lite då också så de snabbt vill bli av med oss!

Inga kommentarer: