tisdag 2 juni 2009

Tisdag

Idag har jag varit på kvartsamtal på Douglas dagis. Det har inte hunnit hända så mycket sen sist men tydligen går hans utveckling framåt. Det känns ju bra! Dock har han svårt med färger. Jag misstänker att han antingen är färgblind eller bara helt ointresserad av att lära sig färger. Då menar jag, helt ointresserad.

Har en så skön bild på killarna från igår men batteriet i kameran är slut och ligger på laddning så jag lägger upp den i morgon. De var superhjältar! Säger inget mer men det var galet kul!

Annars har det inte hänt så mycket mer än vanligt. Jag försöker dock smygläsa min bok så ofta jag kommer åt. Är trött för att jag inte somnar i tid, måste ju bara läsa nästa sida, och nästa, och nästa.

I morse på min morgon promenad så, mitt på vägen har en hjorthona stannat med sitt nästan nyfödda hjortbarn och diat. Det var en märklig natursyn. Mitt på gatan i vårt villaområde. (ber om ursäkt för min dåliga kunskap om hjortfamiljens medlemmar).

Inga kommentarer: