tisdag 16 juni 2009

En kommentar!

Jag har ju berättat att min blogg inte kommer vara full av snajdig design eller så. Jag skriver. Lägger in bilder. Kanske länkar ibland. Punkt slut. Orkar inte tramsa med andra saker.

Men, en sak som jag gjorde igår efter att ha hört från flera håll är att det inte har gått att kommentera för alla. Kollade runt lite och upptäckte att det har varit någonslags skydd så inte alla har kunnat göra det. Nu tog jag bort det så nu kan alla lämna kommentarer till mig och skriva hur ni mår eller något annat kul! Gör det nu!

Kram

2 kommentarer:

jCecilia sa...

Njuter av att läsa din blog, precis som alltid! Saknar dig massor och hoppas rättegången gick bra! Du såg kanon ut! Pussokram

Anna sa...

Å tack! Saknar dig massor med! Hoppas allt går bra på jobbet och att du mår bra!
Pusspuss