onsdag 10 juni 2009

Börjar jag tackla av?

Har just roat mig med att läsa några av mina tidigaste inlägg. Kändes som jag hade mer stuns i språket då. Har jag slappat till mig? Slappat till mig. Vad är det för språk? Men ni förstår i alla fall hoppas jag. Eller går det bara utför nu?

Vi skall snart iväg på 1 års kalas. Har varit och handlat present. När vi står där på leksaksavdelningen så känner jag att jag inte vet vad man köper till en liten kille som fyller 1. Konstigt, jag har ju själv haft två killar som fyllt just 1.
Det blev två böcker och några bilar. Han har en storasyster så han kan ju inte ärva så många bilar ialla fall. Och bilar måste killar ha! Eller?

I morgon är det också kalas. Sidneys en kompis fyller 6 och på fredag har Douglas dagisavslutning. Då tror jag att jag tar med mig dem in till "the city" och hittar på något. Det var länge sedan nu!

Inga kommentarer: