fredag 19 mars 2010

Screw you Phil - Screw you big time!!!!

Det finns en man som just nu inte är vatten värd. Jag vet, jag skulle kunna vara storsint och säga att man inte skall döma någon, han kanske är ensam, olycklig, har klåda på pungen eller något annat. Vet ni vad. I dag är jag inte någon storsint person. Jag är förbannad!!!

Han är så otrevlig att jorden skulle vara en trevligare plats om han flyttade till Mars eller något.

Det är Honom jag menat när jag pratat om människor som inte fattar och som är elaka mot höggravida kvinnor. Kallat mig hysterisk och sagt att jag inte litar på vad han håller på med. Och det har han ju i och för sig rätt i. Han är ju värsta hemmapularen och har inte koll alls på hur man gör med vattenskador. Tänk att man skall vara en allvetande Hemmafru för att få detta att fungera!

Han var just här igen och på allvar trodde han att mattorna var torra och att allt var klart. På 4 dagar.
Jag berättade att de var här igår och tog ut dem och att både mattan och skumgummit som låg under droppade av vatten. Då blev han sur. Som om det var mitt fel!!!

Det var tur för honom att jag fortfarande känner av min migrän som kom som ett brev på posten igår. Idag är Niklas hemma och tar hand om pigga barn medan jag vilar. Och nu skall jag inte skriva mer heller. Bokstäverna går i kors. Jag ville bara avreagera mig lite.

Ha en skön fredag.

Inga kommentarer: