tisdag 6 oktober 2009

Varulv?

Vi har ju som jag nämnde inga som helst problem med killarnas sömn längre. De sover så sött i sina sängar. Jag påminner titt som tätt om att de fick presenter för att de skulle sova i sina egna sängar.
Trots detta har jag två nätter i rad haft problem att sova. Har vaknat flera gånger per natt och haft svårt att somna om. Är det inte typiskt? Kan det bero på fullmånen?

Ett annat bevis på att mutor fungerar är att vi sagt till Sidney att om han slutar bita på naglarna (som han gjort sen han var 1,5 år) så skall han få en jättefin present. Vi har förstås penslat med äcklig smet på naglarna också, något som inte hjälpte när han var liten men nu funkar det utmärkt. Så, i ca två veckors tid har han hållt upp. Vi penslar inte ens längre och det fungerar ändå. Bara en ful ovana alltså. Som jag önskar vi tagit tag i tidigare!

1 kommentar:

Vicktoria sa...

Jag tror på fullmånens effekt. Men inatt vet jag inte vad det är. Jag har felsökt i fem timmar nu.

Kram, V