fredag 17 juli 2009

Tidsbrist?

Jag får av någon underlig anledning inte någon tid över för min bloggning just nu. Så, ett snabbinlägg bara. Snart åker jag in till Manhattan för en eftermiddag för mig själv, möter upp med Niklas och vi hänger i någon bar eller så för att sen övernatta på hotel! LYX! Fick present av mor och far så vi får sova ut och bara inte bry oss om något barn som skall upp och kissa mitt i natten eller något annat som stör sömnen!

Skulle tro att mormor och morfar behöver några dagar på att vila upp sig efter två veckor här med full fart och galna barn! Eftersom de inte ses så ofta så blir det ju intensivt från båda håll. Inget blir riktigt normalt och utmattningen är både fysisk och känslomässig tror jag!
De åker i morgon kväll så nu skall vi trippelkolla biljetter, tider och terminaler. I denna familj tycks ju allt kunna gå fel!

Rapporterar med efter helgen!
Ta hand om er.

Inga kommentarer: