onsdag 22 juli 2009

John Blund hittar inte hit


Många barn blir väldigt trötta av mycket aktivitet och sol och värme. Ett av våra barn. Visar inte trötthet med att ligga och slappa eller att liksom dåsa av och kanske somna in framför tvn eller i soffan när han lyssnar på vuxenprat. Nej, han blir pigg som en mört, fast han är trött. Herregud, jag är jättetrött efter en dag vid poolen och allt annat som vi gjort idag. Men stora han tjatar bara om att John Blund inte vill komma till honom idag. Till mig kom han för länge sedan. Nu var sista budet att jag går och lägger mig och sover och det borde han också göra. Men jag hör honom stöka runt därinne fortfarande. Jaja, när han är 15 kommer jag väl undra varför han sover hela dagarna

Annars surfar vi just nu runt och kollar in hotel och saker att se när vi åker iväg på vår Californien roadtrip. Å vad jag längtar! Semester!

Inga kommentarer: