söndag 26 juli 2009

Intima detaljer

Det känns som om jag går omkring i en ångbastu. Det är så fuktigt. Jag svettas konstant fast solen inte ens är framme. Sidney har fått skräck för mina armhålor, han tycker att de är jätteäckliga och luktar illa. Who can blame him? Det är sanning. Den brutala sanningen. Jag kan inte göra något åt det dock. Förutom att sitta blickstilla inomhus. Så fort jag rör mig svettas jag.

Nu på morgonen har vi varit på kalas hos grannen. Faktiskt riktigt trevliga och jag tror att de ligger på min topplista över mest normala grannar. Förutom kvinnan som också var där med sina tvillingtjejer. Hon verkade till ytan helt normal. Tills hon sträckte upp armarna efter något när hon står framför mig på golvet där jag sitter. Och det blir en glipa mellan hennes byxor och t-shirt och det sticker ut en massa läskigt hår ur brallorna, rakt i mitt ansikte! Det verkade som om hennes hårbeklädnad sträckte sig ändå upp till naveln och hon hade inte gjort någonting åt det. Jag ville kräkas tårta och gå hem.