söndag 5 juli 2009

Fastforward

Nu skulle jag kunna berätta om när mormor och morfar kom igår, eller att det var Independence day och hur vi firade det. Att jag för första gången kände ett sug i magtrakten och att jag kände mig "hemma" på riktigt på något underligt sätt. Eller att vi har ett helt j-vla zoo på tomten av skunkar, oposssums och andra smådjur. Jag skulle också kunna berätta att sommaren på allvar har kommit hit, att solen skiner och är varm, att det inte har regnat på tre dagar och att vi var på stranden och badade i havet i dag, och att mitt skinn bränner. Att vi druckit champagne och ätit jordgubbar och grillat galet gott kött.

Men.

Jag tänker inte göra det.

Jag tänker berätta att ni måste gå och se "Hangover". Men h e r r e g u d vilken bra film. Jag har inte skrattat så mycket på bio. EVER. Den var så galet bra, så fantastiskt rolig och helt hysterisk! Den var rolig rakt igenom hela tiden. Jag har skrattat så tårarna sprutade och så jag fick kramp i magen. Om ni skall gå på bio så gå på den. Ni kommer garanterat att skratta. Eller så har jag och Niklas och alla andra i salongen bara riktigt ruskigt dålig humor.
Ett par gick förresten. Men det var nog för att barnvakten hade blivit sjuk eller något. Inte för att det var för mycket får dem. Kan jag inte tänka mig.

Inga kommentarer: