torsdag 16 april 2009

Boktips

Nu är det dags. Jag har börjat läsa "att välja glädje" av Kay Pollack. På rekomendation av min underbara vän Anna. Har bara kommit några kapitel men jag känner att detta är en bok jag gillar. Dessutom gillar jag Kay! Han verkar så sympatisk och trivsam.

Så, att gå ner mellan 5-10 kilo, närmare 10 borde inte vara så himla svårt som jag tror. Och få in lite powerwalks och situps. Det är bara en fråga om tankekraft! Klart jag kan. Ost är inte så gott som jag tror. Godis är överskattat och vin till köttbiten, det går lika bra med vatten. Eller.....nu blev jag lite tveksam. Hur som helst.

Det är väldigt intressant läsning. Fakta blandat med inställningstips. Det är verkligen en bok jag tycker att varje människa borde läsa. Men du måste förstås ha rätt inställning :-)

Inga kommentarer: