fredag 5 december 2008

Knasigt!

Det kommer snart ett längre inlägg men just nu har jag bara tid med en liten kortis. Saker jag inte förstår.

1. Om man ändå bemödar sig med att ta in tvätten i badrummet varför då inte lägga alla smutsiga kläder i smutskorgen. Varför lägger man dem uppe på locket!! (detta är ingenting jag sysslar med utan en annan vuxen som bor i vårt hem)

2. När jag skall "snabbstäda" badrummet, hur kommer det sig att jag ligger på alla fyra med en liten våtservett. Jag kan ju snabbstäda med en vanlig skurtrasa också. Men jag har upptäckt mig själv flera gånger nu med att göra det med en våtservett. Jätteknasigt.

2 kommentarer:

Anneli Å sa...

Hej Anna! Kanon kul läsning om dig och ditt liv på bloggen, jag undrar också varför inte tvätt kan läggas i korgen, vänta tills dom blir 2 till som inte gör det, träningskläder, trosor o andra div. saker som ligger där dom inte ska ligga, då kan man bli tokig. Må så gott på dig....

Anna sa...

Ja, varför......och vart är min kläderska, jag väntar fortfarande