tisdag 23 december 2008

Julpanik!

Eftersom jag är en sån tidsoptimist så kommer min julpanik lätt småspringande ifatt mig just nu. Huset behöver städas, julmaten handlas och några till klappar köpas. Niklas jobbar hela dagen och jag har två barn i hasorna. Förstår inte hur detta skall gå till. Men det är ju ingen idé att bli stressad för då kommer det bara gå käpprätt åt helsefyr. Så, jag tar barnen och åker iväg och handlar mat på vår barnvänliga Stew Leonards och sen får jag åka iväg i kväll och köpa de sista klapparna medan Niklas julstädar. Det låter väl som en bra deal?

Har surfat runt lite på andra bloggar och många har så himla fina bloggar och jag vill bara säga att min kommer inte bli så fin. Jag har inte tid. Jag kan bara koncentrera mig på att skriva när jag väl kommer till. Så, ni får faktiskt stå ut!

2 kommentarer:

Helen sa...

Hej min vän!!!!

Vi vill bara önska er en underbar Jul. Hoppas ni får en lugn och skön julhelg tillsammans.

Många kramar önskar Helen Jesper Mathilda och Ludwig.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR

Anna sa...

Detsamma kompis! Massor med julkramar!