fredag 7 november 2008

Min fantastiska man!


Det är ju som bekant inte lätt med relationer. Det kräver hårt arbete, svett, tårar, kramar och mycket kärlek.
Niklas har ju kanske inte varit omnämnd så ofta i min blogg. Men han jobbar ju hårt på sitt håll. Han jobbar hårt för att det skall gå bra för företaget och för att vi skall ha det bra på hemmaplan, kommer hem till en trött och ibland kanske inte alltför glad fru. Jag vill för inget i livet byta med honom just nu.

Om jag nu får skryta lite och tillägna detta inlägg honom, så har han celebert besök på jobbet idag. Han har ju varit med lite här och där i New York och pratat för svenska företag och framförallt om reklambranschen och B-Reel så nu idag kommer Svenska handelsministern, VD:n för svenskt näringsliv (tror jag att det var) Svenska konsuln i NY och några andra hangarounds på besök för att se hur och vad de gör för att lyckas i denna stora stad! Det tycker jag är helt fantastiskt! Det är min gubbe det!

Inga kommentarer: