tisdag 4 november 2008

Bilder och filmstjärnor

Jag vet att det skall finnas något smart sätt att lägga till ett fotoalbum men jag förstår inte hur och orkar inte lägga energi på det nu så jag gör som vanligt. Copy-paste! Fungerar utmärkt. http://picasaweb.google.com/annakropp/HSt2008 Där kan ni se lite bilder som vi tagit under hösten. Tankar ur kameran lite för sällan så det tenderar att bli rätt många bilder varje gång. Har tänkt att jag skall bli bättre på det men inte kommit längre än att jag tänkt på det.

Förresten så vet jag nu vilken film de spelade in och vilken filmstjärna som var här. Det var så långt ifrån George Cloney (skall det vara två o eller inte?) man kan komma. Det var Jessica Alba. Och jag såg henne! Jättelänge. Tillsammans med alla high school elever som just hade slutat skolan och stod och vrålade hennes namn och att de ville gifta sig med henne och andra mindre vackra ord om vad de ville göra med henne.
Filmen de spelade in var "An Invisible Sign of My Own" och har premiär under nästa år. Kunde inte hitta några andra kända namn i listan över vilka som var med. Men annars är imdb.com en fantastisk sajt om man letar något inom film, vad som helst. Allt finns med där.
Hörs då.

Inga kommentarer: