tisdag 29 december 2009

Jo, jag är kvar!

Igår glömde jag bort vad den "coola" svenska gruppen Backyard babies heter. Jag kallade dem Backyardigans. Det tar jag som ett tecken på att jag borde lyssna mer på musik och titta mindre på barntv. Eller bara att jag har lite andra prioriteringar just nu.

Förövrigt har jag loggat ut. Bloggar inte, läser inte bloggar, kollar inte mail och inte facebook. Och det är rätt skönt. Det är faktiskt jätteskönt.
Dagarna rusar fram och jag tycker inte att jag hinner det jag vill. För jag orkar inte heller. Helt plötsligt har jag nämligen blivit väldigt gravid. Har kanske haft tid att reflektera mera över detta faktum. Gjorde ett tappert försök att ta oss in i förrådet vi har alla våra tillhörigheter i här i Sverige. Vi gav upp efter 5 minuter. När vi öppnade dörren var det som att kliva in i en vägg av saker. Saker som var välplacerade och omöjliga att flytta på. Om inte allt skulle rasa.

I morgon åker vi till Järvsö för att fira nyår. Det skall bli mysigt. Om kylan släpper taget. Vi tänkte att killarna skulle få åka lite skidor!

Inga kommentarer: