fredag 4 december 2009

Det går bra nu

Min prins och hans lekkamrater lyckas bra i den stora världen. Och jag är en stolt...prinsessa? Kanske inte riktigt. Men ni fattar vad jag menar! Fredag och allt. Detta måste ju firas!! Med en...julmust? Å vad jag önskar att jag kunde dricka champagne! Längtar massor efter det nu.

Och jag orkar heller inte längre med dessa intensiva graviddrömmar! I natt har jag haft intervention med min bror. Ni som vet hur det är med honom förstår. Ni andra. Det kanske kommer en förklaring en dag. När jag känner mig stark.
Häromnatten jagade jag Douglas och hans kompis i skogen där en varg sprang lös. Drömmarna är så intensiva och klara att jag minns dem i detalj när jag vaknar upp. Och tydligen dagar efter också.

Men som sagt. I dag lyfter jag på hatten för B-Reel!

2 kommentarer:

Vicktoria sa...

Vilken byrå?

Anna sa...

Han jobbar på B-Reel. Ett produktionsbolag.