onsdag 2 december 2009

Pärleporten är inte för mig

Glömde berätta vad vår kristna son sa i morse. Plötsligt kom han på att han en gång i våras fastnade i garagedörren. Det är en automatisk stängning och jag såg inte att han hade gått tillbaks in och tryckte på knappen. Rätt som det var så satt han fast mellan asfalten och dörren, bara ett kort ögonblick för dörren känner av sånt, så den gick upp igen. Han frågade mig varför jag gjorde så. Jag svarade att självklart var det inte meningen och jag visste inte att han hade gått in i garaget igen. Då sa han "Jesus will not love you if you do that".

2 kommentarer:

Vicktoria sa...

Härliga Anna och son!

Jag skrattar så där bubbligt som man bara gör då ingen får väckas.

"Min kristne son"

Kram på Dig. Hoppas att du blir bättre nu med medicin och diagnos.

Anna sa...

Tack! Jag känner mig redan bättre...vetskapen gör nog sitt till med. Kram!