fredag 18 december 2009

Sista minuten!


Om tre timmar åker vi till flygplatsen. Såhär ser det ut hemma. Douglas vaknade i morse och frågade "who did all this mess". Jaa det kan man undra. Och vem skall ordna till det och packa?

Känner mig som om jag springer i cirklar. Men det brukar ju lösa sig. Sitter även och skriver de sista julkorten, fixar med lärarnas presenter. Måste förbi posten och lagra den och även hämta ut mina nya recept på apoteket. Jag har "hyperactive airways". Det är tydligen en åkomma man kan få när man är gravid och blir förkyld. På något vis låser sig rören och jag får inte ner tillräckligt med luft. Kan få dras med det tills våren. Samtidigt så är jag otroligt fördomsfull och undrar om jag kan lita på den skelande doktorn som satt i rullstol!

Näe, hörrni. Nu packar jag lite till! Ses då!

Inga kommentarer: