torsdag 3 december 2009

Sorry men jag måste bara

Jag tänkte göra något jag inte brukar göra. Men jag kan inte låta bli att kommentera Elin och Tiger.

1. Äntligen en kvinna som inte står bredvid sin man och ser förlåtande ut. Hon tar golfbilen, en klubba och jagar livet ur sin man. Go Elin Go!

2. Han säger att han är ledsen för att han svikit sin familj. Jag fattar om man är ledsen om det hänt en gång (kanske på fyllan, som absolut inte är en ursäkt) och man ångrar sig. (Jag säger inte att jag skulle förlåta det men) man kan inte säga att man är ledsen och ångrar sig efter så lång tid. Då har det varit avsiktligt och totalt medvetet. Dessutom har han fått barn under denna tid. Oförlåtligt. Om ni frågar mig.

3. Jag blir så förbannad när man riskerar familj, de stackars små oskyldiga barnen, och hela sitt liv för att prassla lite. Dessutom alltid när det gäller kända rika människor så gör de det med en servitris, hora eller någon annan helt osäker person. Som mer än gärna tjänar pengar på historier som denna. Spela poker eller något annat rafflande om ni vill ha spänning i livet!!

Jag hoppas hon lämnar honom och tömmer bankkontot på vägen!!

2 kommentarer:

Vicktoria sa...

W o r d!

Karln är ett arsel!
Och hon är för snygg för en man som pissar på kvinnor!

Anna sa...

Jag blir så trött...och upprörd att jag inte kan sluta kolla uppdateringar på tmz.com och bara bli galen av irritation! Vad fan är det för fel på folk som inte kan hålla tassarna där de skall vara!