torsdag 10 september 2009

Till L

Jag skickar tankar till någon. När livet känns tufft så finns det alltid någon som har det värre. Så kan man ju inte tänka jämt eftersom de känslor man själv har finns där och är på riktigt och inte skall förminskas. Jag känner inte att jag har det jobbigt på något sätt just nu och jag är otroligt tacksam för det.
Men, det finns en liten kämpe där ute. Världens sötaste kille. Världens tuffaste och modigaste. Alltid med ett leende på läpparna och bus i blicken. Han behöver lite värme och energi just nu. Och jag skickar det i massor till både honom, hans mamma och pappa och storasyster. De behöver det.

1 kommentar:

Helen sa...

Hej vi tackar för eran omtanke. Han är fortfarnade ganska tagen. har åkt på en lunginflamation oxå.
Så han är kavr på civa. Lill plutten.
Många Kramar Helen