onsdag 16 september 2009

Killinggänget

Jag har gjort något som jag aldrig gjort förut. Helt nykter skickade jag ett mail till Brommamamma och frågade efter mailadressen till Martina Haag och så rätt som det var så bad jag också om biljetter till Killinggängets show på Dramaten. Det var som om det inte var jag som frågade. Det var någon annan. Som jag nästan inte känner men som verkar rätt frän. Eller i alla fall lite modigare än mig.

Jag vill verkligen väldigt gärna se deras show när vi kommer till Sverige runt jul men kunde inte hitta några biljetter. Jag betalar ju såklart för dem, det är inte det. Men det måste ju finnas något att köpa.
Det var också den första födelsedags presenten jag fick av Niklas när vi just hade blivit tillsammans. Att se Killing gänget på......ja, vart var det någonstans? Skulle vilja säga Berns men det känns inte riktigt rätt. Hmmmm. Jaja.
Jag blev superglad för den presenten. Inte bara för att vi skulle se dem utan för att han faktiskt planerade att vara tillsammans med mig ända till September! Jag fyller i juni.
Det var första gången på länge jag var tillsammans med någon som ville planera tillsammans med mig. I efterhand så har han sagt att "det nog skulle gå och hitta någon annan att gå med om det hade tagit slut". Så mycket för min romantik.

Vi gick i alla fall på Grand Hotel och tog en drink efteråt. Och nu har det gått 10 år sedan dess.

Inga kommentarer: