tisdag 23 september 2008

Singeltips

Jag fick ett tips från Sofia om Hanna Hedlunds nya skiva. Igår hade Niklas hört den på radiorix och kom hem, sa ingenting och bara gav mig ett par öronlurar (nej, så heter det inte......hörselskydd.......nej.......det heter..........små proppar man sätter i öronen så man kan höra musik) och satt på datorn. Sen sa han "jag ger dig fem minuter, sen kommer du garanterat gråta".
Det var en intervju med Hanna Hedlund, som jag numera tror är precis som mig.(Fast hon kan sjunga och är gift med Martin Stenmark). Hon Hemnetknarkar också bland annat.
Ialla fall fick jag höra hennes nya singel och den var ju sååå fantastisk precis som Fia sa! Om jag grät? Jajjamen!!

Vi hade namnsdag här igår också. Sidney heter Mauritz i mellan namn. Så jag fick skriva ett brev till hans fröken och berätta om den traditionen vi har, för det bad han om. Kändes fånigt att skriva "nameday" men det är ju det det är. De hade pratat om det i skolan i alla fall och han var nöjd med det!

Nu är det snart dags att gå till dagis för Douglas. Återkommer om hur det gick! För allas vår skull önskar jag att det går bra nu!

2 kommentarer:

Helen sa...

Hej nu har jag lyssnat på Hannas låt åååååååå vilken låt tårarna kommer garanterat.

kramis Helen

Anna sa...

Ja visst var det!!! Kan också meddela att det gíck aningens lite bättre att lämna D på dagis. Han blev dock vansinnigt glad när jag kom och hämtade honom, kunde inte sluta pussa på mig!

Kramkram