onsdag 3 september 2008

Första dagen i skolan


Hej,


Första dagen i skolan. Sidney gick utan problem och lade sig i tid i går kväll, studsade upp i morse när han fick veta vilken dag det var och gjorde alla morgonbestyr utan ett enda litet gnäll. Och det mina vänner är inte vanligt. Vår busshållsplats ligger på toppen av en backe, så mamma gnällde lite i morse när jag genomsvettig sköt vagnen med 15 kilos Douglas när klockan inte ens var halv åtta. Då sa Sidney, jag svettas inte, jag har superskor!


Igår och idag har det varit filmispelning i vår lilla stad. Det är tydligen ofta det. Den speglar väl hur en amerikansk småstad ser ut och det är ju väldigt fint här! Det var inte superskådisar men någon kvinna från "six feet under" som jag aldrig sett.....


Berättar mer sen, nu måste jag lägga Douglas men jag ville försöka få upp lite kort här så nu försöker jag!

Inga kommentarer: