torsdag 18 september 2008

Första dagen på dagis!


Så här full av förväntan var Douglas i tisdags när han skulle till dagis, ryggsäck på och Bullen under armen. Idag när vi skulle dit började han säga nej redan ute på gatan. "nannan kola" det betyder att han ville gå till en annan skola......det känns ju inte helt bra i magen. Men vi gjorde det, de drog honom ur min famn och tog in honom i rummet, jag och den finska mamman satt utanför och rensade ur våra tårkanaler......måste verkligen börja bli rena nu tycker jag. Förstår inte riktigt :-)


Sen kom Kim min kompis som har sonen Ollie i samma grupp. Han rör inte en min och bryr sig inte om satan himself skulle ta hand om honom, han är lika glad i alla fall!! Hur kan det komma sig? Hon är helt okänslig och tycker vi är jätteblödiga som sitter och snyftar! Nåväl, hon kanske också gömmer leverpastej i köksfläkten??


Inga kommentarer: