fredag 17 oktober 2008

Punkrock

Lilla barnet: Nukkar? (luktar) med huvudet inkört i mitt skrev.
Mamman: Vet inte, vad luktar det?
Lilla barnet: Bajs!!!
Stora barnet: Vad sa han?
Mamman: Att jag luktar bajs.....
Stora barnet: Hahahahahaha mamma luktar bajs, har du bajsat mamma?
Mamman: Neeeeeej, har smutsiga kläder på mig och är påväg in i duschen!

I Förrgår när jag hade skrivit inlägget om presidenten och la till länken med imperiet så fastnade jag på You Tube och kollade in gamla KSMB, Ebba Grön och givetvis även Imperiet låtar. Satt och fnissade för mig själv och sjöng med i texterna. Niklas tyckte jag var fjorton och kissnödig. Men vad roligt det var!!

Hade en liten olycka här igår. Douglas cyklade ned för vår trappa på sin trehjuling. Trappan är jättebrant och lång. Allt gick dock bra och han har en litenliten bula på ögonbrynet. Vi susade direkt till doktorn och de kollade allt. Kunde inte hitta någonting!! Den ungen har änglavakt.
Jag var jätteskärrad!
Bar upp kassar för vi hade varit och handlat coh stängde inte grinen mellan springturerna upp och ner för trappan.....Jag kommer alltid stänga grinden efter detta. Detta har varit min skräck sen vi flyttade in här!

Han ramlade framlänges i en stentrappa förut utanför banken och en bil stannade och han som körde sa "jag såg det där, han ramlade framlänges i trappan och han gråter inte!!!! Det kommer bli en fotbollspelare av den killen (amerikans fotboll menas).

Har druckit två snabba koppar kaffe på morgonen nu och känner mig heldarrig. Mina händer lyder mig inte riktigt när jag försöker skriva så det är väl bäst att jag gör det jag borde. Damsuga.

Inga kommentarer: