söndag 15 februari 2009

Planlöst

Å vad jag gillar helger utan planer! När man bara är och njuter av att vara.
I lördags tog Niklas killarna och kollade på djur. Jag var hemma och njöt till fullo av att försöka kurera min hals och snoriga näsa. Det var nog den bästa alla hjärtansdag present jag någonsin kunde få! De kom hem och hade köpt smarrigt med skaldjur men föga kände jag smaken.

I dag har vi varit på kalas. Sidneys favvotjej i klassen ni vet. Det var mysigt. Just nu är det ABBA feber bland alla barn. Douglas vill höra Honey, Honey hela tiden och sjunger "mamma mia, here i go again" och på kalaset dansades det hejvilt till alla stora hits av våra svenska superstjärnor!

Dessutom fick vi idag besök av min vän E som bor inne på manhattan, hon var i krokarna och spontant hörde av sig och kom förbi!

Inga kommentarer: