onsdag 14 januari 2009

Frossa i sverige

Jag skall gå in i en riktig godisbutik och köpa massor av saltlaktrits och annat supersmarrigt lösgodis.
Jag skall äta limpa med leverpastej och smörgåsgurka.
jag skall äta grovt saftigt bröd med greveost.
Äta blodpudding.
Jag skall äta ishavsräkor.
Jag kommer gå upp i vikt.
Om jag har tur.
För nu sitter jag med en whiskey och försöker dämpa min hosta som sakta smyger sig på. Vänligt men bestämt. Har jag otur är jag inte hungrig för att jag är sjuk. Eller så smakar inte maten något för att jag är förkyld. Jag tog den sista slatten i flaskan. Så jag måste bli bra av bara en.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh hoppas verkligen att du klarar dig Anna!
Mattias börjar bli lite bättre men Albin är ff febrig. Hur är det med Sidney??
Krya på er
Kramis/Helén

Anna sa...

Verkar kört just nu, men vi åker ju i alla fall. Sidney har fortfarade feber. Inte halsfluss. Skall iofs ringa nu och höra för de gör en till test i fall det var för tidigt att se. Douglas näsa rinner och han har lite feber. Jaja. Då kanske de sover på planet i alla fall :-)
Krya på er med!