onsdag 24 februari 2010

Byggnytt

Återigen så känner jag ett "urge" att ha något eget. Ett eget hem där jag kan göra vad jag vill. Gärna något som innefattar renovering. Jag vet, det är helt galet. Jag borde verkligen bara släppa allt som har med extra jobb och stress att göra och koppla av och vara glad över att hyra. Och jag är ju det till en viss del. Men så har vi några vänner som just nu är mitt uppe i byggnationer och renoveringar och jag blir så sugen själv.

Allt detta skulle ju innebära en viss investering av pengar som ni förstår. Och det. Är något som inte riktigt växer på träd här. Så, jag får väl fortsätta glädjas åt andras bygglycka helt enkelt. Titta i inredningstidningar, på inredningsbloggar och se fram emot en period av bebislull i hela huset i stället!

Inga kommentarer: