onsdag 4 november 2009

Sherlock och jag!


När jag var liten var detektiv det mest spännande yrke jag kunde tänka mig. På något sätt har detta följt mig genom åren. Är otroligt fascinerad av gåtor av olika sätt. Som person är jag ju också väldigt nyfiken. Inte snokig. Det är inte fint. Men nyfiken. Vill gärna veta mer om saker. Och frågar om jag vill veta.

Just nu händer det många spännande saker här i stan som jag verkligen vill veta mer om men jag vet inte vem jag skall fråga. Inte nog med att Keeanu har varit här i flera dagar. Christian Bale var här igår också och nu när jag sitter på vårat fik så springer det omkring män på gatan och fotograferar olika butiker och skriver saker på viktiga papper och jag blir så nyfiken att jag kan spricka!! Ni vet, detta är inte händelsernas mecka precis. En liten sömnig småstad där alla känner alla. Nåja, jag tar på mig Shelock hatten och undersöker vidare.

Inga kommentarer: