onsdag 21 april 2010

Vardagen!

Livet rullar på och det funkar rätt bra än så länge! I dag har jag lämnat in bilen på reparation, och fixat hyrbil (först fick vi en Toyota Yaris. Vet ni hur liten den är? Yttepytteliten. Med tre barn fungerar den inte kan jag tala om, dessutom hade vi ju beställt en större....sluta bara att bråka med mig, ge mig vad jag beställt ville jag skrika. Men det gjorde jag inte, chefen på Hertz uppfattade i alla fall mitt dilemma och fixade en Nissan Altima och den motsvarade kraven).

Sen efter tjat från Sidney och Sidneys fröknar så var vi och visade upp Greta på skolan. Det gick bra, inga smutsiga barnhänder rörde henne och fröknarna tvättade vackert händerna innan de fick hålla i henne. Självklart skötte hon sig ypperligt och sov sig igenom uppståndelsen.

Sen hann jag med en ensamfika innan jag hämtade Douglas.
Resten av dagen skulle jag lätt kunna ligga i sängen och inte göra något alls. Gissar att det blir svårt.

Inga kommentarer: