tisdag 27 april 2010

Prioriteringar

Just nu räcker tiden inte till. Mer än till de riktigt viktiga sakerna. Kanske som det skall vara? Jag gör rätt prioriteringar helt enkelt. Det kommer nog kanske bli lite skralt med inläggen här ett tag men det är för att jag mest ammar just nu. Och att skriva med pekfingervals, är inte min melodi!

Förundras fortfarande över alla omtänksamma människor som skickar presenter och uppmärksammar Fina Greta. Hon har fått så mycket kläder så hon kommer inte behöva ha samma sak på sig tills hon är typ 1,5 år. Dessutom är det ju så himla trevligt med alla som vill komma och hälsa på!

Mor och far är ju här också, jätteskönt! Liksom väldigt mycket lättare att lämna och hämta på dagis tillexempel eller att ta sig en dusch. Bara en sån sak! Så är killarna såklart överlyckliga över att ha dem här och vill gärna trängas i den lilla gästsängen med dem!

Jag är fortfarande väldigt lycklig och ödmjuk över tillståndet vi befinner oss i. Med tre underbara barn (även om han som är 3,5 ibland byter skepnad och kommer in som någon annan än den vi egentligen känner) som är helt friska (nåja, vi har lagt till lite allergier på 3,5 åringen då vi var hos allergiläkaren i måndags), men i det stora hela har jag ingenting jag vill klaga på just nu! Det kunde vara så mycket värre.

Inga kommentarer: