måndag 25 augusti 2008

Try and error

Det var det jag visste. Det var krångligt. Jag måste göra en massa val. Vill inte göra val bara skriva! Hur skall jag veta om jag vill lägga till en gadget eller inte när jag inte vet vad det är. Eller hur layouten skall se ut och om jag vill ändra platser på alla olika textrutor. Jag vill ju bara få till en text och möjligtvis några bilder. Men hur man får till bilder har jag inte en susning om just nu fast jag letar och letar.

Aha.......

Okej, det var lite lättare än jag trodde, sökte bland menyer och sånt......lite mer avancerat trodde jag ju att det var, men nu ser jag att det bara är en liten bild högst uppe man skall trycka på. Men i alla fall.

En annan sak. Vet ni att vårat hus i Tyresö är till salu igen. Horribelt. De skulle ju ta hand om det och vårda det som det fina hus det var och nu skall de sälja det. Jag känner mig bedragen. Märkligt.
Förresten tyckte jag inte att de hade det lika fint hemma som vi hade. Pilutta.

Inga kommentarer: