tisdag 26 augusti 2008

Länk

Hej igen,

Missförstod nog det där med bilderna, det är de bilder som jag lägger här som importeras till picasa och det kan jag ju tycka är helt värdelöst eftersom det är där jag hämtar dem i så fall. Lägger med en länk här till några nya bilder, typ sista dagen i Sverige och sen resten av sommaren här. Förresten har vi ju verkligen sommar fortfarande. Trodde bara att det skulle bli lite svalare men i går var det så kvavt så jag trodde jag skulle storkna.

Douglas fick en liten dockvagn av sin kompis Isabelle i söndags och den har han nu med sig överallt, jag är förvånad över att han inte ville ha den med sig i sängen.....så när vi gick till doktorn i går så hade han den med sig och när de gjorde ögontest höll han den hårt i handen!!

Idag måste vi göra något fysiskt. Igår blev det inte mycket ute aktiviteter eftersom Douglas inte ville gå på sitt ben efter sin eftermiddagslur. Han verkade ganska tagen av sprutorna. Och att vara inne en hel eftermiddag med Sidney är ju ingen hit direkt så idag får nog han bestämma helt tror jag.

http://picasaweb.google.com/annakropp/Sommaren2008LisjSverigeLongIslandNYNdaTillDSFDelsedag

kolla om det funkar med länken, annas får jag hitta någon annan lösning!

Inga kommentarer: